Menu
Your Cart

Pirkimo Taisyklės

PIRKIMO TVARKA

1. Rinkitės iš katalogo Jums patinkančias prekes ir dėkite jas į pirkinių krepšelį, spausdami „Į KREPŠELĮ“.

2. Prekių krepšelio skiltyje matote išsirinktas prekes, mokesčius, nuolaidas. Čia galite redaguoti užsakymą, keiti prekių kiekį arba pritaikyti nuolaidos kodą. Nuolaida taikoma tik toms prekėms, kurios yra be akcijos, nuolaidos nesumuojamos. Kai užsakymo krepšelis yra pilnai suformuotas, spauskite „ATSISKAITYMAS“

3. Atsiradusioje registracijos formoje prašome teisingai užpildyti VISUS laukus nurodant PIRKĖJO DUOMENIS ir pateikiant prekių PRISTATYMO INFORMACIJĄ. Pažymėkite laukelius, patvirtinančius, kad susipažinote su privatumo politika bei pirkimo taisyklėmis. Dar kartą patikrinę prekių krepšelio duomenis patvirtinkite užsakymą spausdami „Patvirtinti užsakymą“.

4. Kitas žingsnis – Užsakymo apmokėjimas. Atsiskaitymai yra vykdomi per patikimą paysera.lt sistemą, kurios dėka būsite tiesiogiai nukreipti į pasirinktą banką. Taip pat galima rinktis vieną iš mūsų bako sąskaitų ir padaryti paprastą pavedimą:

Swedbank – LT637300010075870770

SEB – LT067044060003300803 

AB DNB – LT224010042502724922

5. Atlikus bankinį apmokėjimą Jūsų pirkimas užregistruojamas ir pradedamas vykdyti. Kilus neaiškumams su Jumis bus susisiekta.

6. Užsakymo eigą galite sekti nuorodoje, gautoje į elektroninį paštą.

PREKIŲ PRISTATYMAS

Visi užsakymai (išskyrus tuos, kurių mokėjimo būdas buvo pasirinktas „Apmokėjimas grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu“) yra formuojami ir ruošiami išsiuntimui tik gavus pilną apmokėjimą.
Užsakymus galime pristatyti į bet kurią Pasaulio šalį.  Bendradarbiaujame su patikimomis siuntų pervežimo tarnybomis DPD ir LIETUVOS PAŠTAS.
Galimi prekių pristatymo/atsiėmimo būdai:

1. Atsiėmimas įmonėje,  adresu K. Aglinsko g. 19, Garliava, Kauno rajonas, darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. Atsiimant patiems pristatymas nieko nekainuoja. Dėmesio! Atvykti atsiimti siuntos galima tik po to, kai gausite trumpąją SMS žinutę, patvirtinančią, kad užsakymąs yra įvykdytas.

2. Atsiėmimas DPD Pickup tinklo terminaluose. Patogiausią terminalą išsirinksite iš sąrašo pildydami pristatymo informaciją. Siunta į pasirinktą paštomatą pristatoma kitą darbo dieną po išsiuntimo. Kaina 2,00 Eur. Jei užsakymo suma yra didenė, nei 60 Eur, pristatome nemokamai.

3. Jūsų įsigytas prekes „iki pat durų“ pristatys kurjerių tarnyba DPD. Kaina 3,00 Eur. Jei užsakymo suma yra didenė, nei 60 Eur, pristatome nemokamai.

4. Už prekes galite mokėti grynaisiais pinigais ar kortele kurjeriui pristatymo metu, siuntimas ir ši paslauga kainuoja 3,60 Eur.

5. Atsiėmimas artimiausiame Lietuvos pašto skyriuje (pristato AB „Lietuvos paštas“ per 5-7 darbo dienas, priklauso nuo Lietuvos regiono). Kaina 2,30 Eur. Jei užsakymo suma yra didenė, nei 60Eur, pristatome nemokamai.

6. Prekių pristatymas į užsienį vykdomas per AB „Lietuvos paštas“. Kaina – 7 Eur.  Į Užsienį siunčiama tik registruota siunta. Jeigu pageidaujate, siųstis prekes į užsienį kitu būdu, susisiekite su mumis el. paštu info@vegateksa.lt

PREKIŲ PERDAVIMAS PIRKĖJUI 

Pirkėjas priima kurjerio perduodamą siuntą per laiką, kuris leidžia išvengti nepagrįsto transporto priemonių užlaikymo.

Siunta laikoma pristatyta (įteikta), Pirkėjui ar jo atstovui priėmus siuntą.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Jeigu UAB „Vegateksa“ internetinėje parduotuvėje įsigijote nekokybišką prekę, ją galite grąžinti vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė prieš tai neaptarus jos trūkumų, pirkėjas iš UAB „Vegateksa“ turi teisę reikalauti, o UAB „Vegateksa“ įsipareigoja:

- pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

- atitinkamai sumažinti prekės kainą;

- per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

- atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;

- grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Netikus prekės dydžiui, spalvai ar dėl kitų priežasčių norint pakeisti arba grąžinti prekę, prašome susisiekti su mumis el.paštu info@vegateksa.lt.


Tinklapis naudoja būtinuosius (svetainės veikimą užtikrinančius ar naudojimąsi ja palengvinančius) slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus skaitykite čia: Privatumo politika